1396-10-08 16:25
819
0
48464
فرمانده پایگاه بسیج کمیته امداد استان گلستان:

اهمیت حماسه ۹ دی بصیرت بی نظیر مردم بود/ در حماسه 9 دی پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب تقویت شد

هدف دشمن در فتنه 88، ایمان و بصیرت ملت ایران بود که بحمدا... با بصیرت بی نظیرمردم فهیم ایران، فتنه دشمن در جدا کردن مردم از نظام اسلامی شکست خورد.

به گزارش گلستان ما، اسماعیل بشارتلو، فرمانده پایگاه بسیج نصر اداره کل کمیته امداد استان گلستان با گرامیداشت یوم ا... نهم دی ماه گفت: در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران روزهای مهم و بیاد ماندنی بسیاری وجود دارد که یکی از این روزها حماسه عظیم و مردمی ملت عاشورایی ایران اسلامی 9 دی سال 88 است که در آن روز همبستگی پرشور و میلیونی مردم با غیرت ایران نمایان شد.

وی حماسه 9 دی را یک حرکت مردمی خود جوش دانست و تصریح کرد: در حماسه 9 دی از یک سو پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب تقویت شد و از سوی دیگر نقش رهبری و ولایت در خنثی سازی توطئه دشمنان برای همگان مشخص گردید. 

بشارتلو با بیان اینکه در حماسه 9 دی مردم با بصیرت ایران اسلامی با آرمان های امام راحل و انقلاب تجدید عهد کردند، افزود: حضور حماسی و خودجوش مردم در راهپیمایی بزرگ 9 دی ماه 88 تمام توطئه های دشمنان و برنامه ریزی های چندین ساله آنان را نقش بر آب کرد. 

فرمانده پایگاه بسیج نصر اداره کل کمیته امداد استان گلستان در ادامه به برکات حماسه 9 دی اشاره و در این خصوص اثبات نقش بی بدیل ولایت و رهبری در خنثی سازی توطئه دشمنان، تقویت پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب، افشای چهره نفاق، آشکار شدن نقش بصیرت و ولایت مداری مردم در مقابل توطئه دشمنان و تمسک به ایمان و اعتقادات دینی را از جمله این برکات دانست.

وی با اشاره به وقایع سال ۸۸ و روز عاشورا، افزود: اهمیت پاسداشت و گرامیداشت حماسه مردم ایران در روز۹ دی از وظایف همگان به ویژه مسئولان نظام اسلامی ایران است.

بشارتلو درباره اهمیت حضور مردم در حماسه 9 دی گفت: از آنجایی که بزرگترین ثروت برای یک نظام همین است که مردم پشت سر نظام باشند نهم دی ماه، یادآور میثاق دوباره مردم ایران با ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است زیرا هدف دشمن، ایمان و بصیرت ملت ایران بود که بحمدا... با بصیرت بی نظیرمردم فهیم ایران، فتنه دشمن در جدا کردن مردم از نظام اسلامی شکست خورد.

فرمانده پایگاه بسیج کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه ۹ دی امتحان بزرگی برای ملت ایران بود افزود: ۹دی ماه برگ زرینی از دفتر انقلاب اسلامی و رحمت واسعه پروردگار بود که کشور را بیمه کرد در همین راستا امسال هم بسیجیان همراه با ملت بیدار و همیشه درصحنه در این روزحماسه دیگری را خلق خواهند کرد و همه باهم نگذاریم روزهای پر افتخار و تاریخی کشور مورد غفلت قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.